fbpx

Archief

Bij Legal & General kunnen mensen zich verzekeren tegen het risico van overlijden, bijvoorbeeld bij het afsluiten van een hypotheek. Op die manier hoeft de partner niet te verhuizen wanneer er inkomsten wegvallen. Zo zijn er wel meer dingen die je belangrijk vindt voor je...

Berendsen houdt bedrijven schoon, met onder meer schoonloopmatten, sanitaire producten en de reiniging van bedrijfskleding. Samen met TH&P, specialist in werkplekreiniging, startte Berendsen de actie ‘Nederland gaat gezonder werken’. Daarmee richten de schoonmakers zich nu eens niet tot de facility manager, maar tot de HR-manager;...

OSP is een snel groeiende kwaliteitscateraar met meer dan honderd zakelijke klanten, met name in de Randstad. OSP werkt met verse en eerlijke ingrediënten, bij voorkeur uit de regio en biologisch. Bovendien hebben ze oog voor het milieu, voor de samenleving én voor hun eigen...

De Vries WFM is in Nederland marktleider in software, waarmee supermarkten en andere retailers hun personeelsplanning optimaliseren. Medio 2015 maakte Headline voor De Vries een uitgebreide content campagne om internationaal leads te werven. We verzorgden de online strategie, concept, vormgeving en teksten.   Korte animaties op sociale...

Tot juni 2014 liep een grote campagne van Headline voor Amref Flying Doctors: via publieksbladen, social media, pre-rolls op YouTube, banners, radio en pr-activiteiten. De campagne laat zien wat Amref, met steun van de Nationale Postcode Loterij, doet om meisjesbesnijdenis in Afrika tegen te gaan. Amref...

Op Koninginnedag houdt iedereen van oranje. Dat simpele gegeven gebruikte Headline voor een al even simpel, maar doeltreffend filmpje voor Sourz Orange. Binnen enkele weken was het duizenden malen bekeken via YouTube. Robertjanglas.com filmde en monteerde de video....

Begin 2016 opende hotelketen Element een vestiging in Amsterdam. Om daar de aandacht op te vestigen, onderzocht het hotel het reisgedrag van Nederlanders in het buitenland. Wat missen ze, wat vinden ze leuk? Van de belangrijkste vindingen uit het onderzoek maakte Headline deze infographic, bedoeld...

Voor een grote beurs als APX-ENDEX is veiligheid een belangrijk thema. Medewerkers op de Nederlandse, Belgische en Britse vestigingen moeten extra voorzichtig omgaan met vertrouwelijke informatie. Via het programma iSecure wil APX-ENDEX veilig gedrag op werkvloer en pc stimuleren. Headline bedacht een campagne die de...

Retailers kunnen beter én goedkoper werken, als ze hun personeel slim inplannen. Dat is het specialisme van De Vries WFM. Hun klanten besparen tot 10% op hun loonkosten, terwijl ze hun winkelperformance verbeteren. De Vries en heeft Europese ambities en vroeg Headline om de website...

Professionals uit kunst en cultuur, die samen werken met amateurs – ze zijn er wel, maar eigenlijk nog veel te weinig. Want het levert beide partijen zoveel op! Om dat te laten zien, draait het Fonds voor Cultuurparticipatie de rollen eens om. In het eenmalige...

Call Now Button