fbpx

Archief

Bij Legal & General kunnen mensen zich verzekeren tegen het risico van overlijden, bijvoorbeeld bij het afsluiten van een hypotheek. Op die manier hoeft de partner niet te verhuizen wanneer er inkomsten wegvallen. Zo zijn er wel meer dingen die je belangrijk vindt voor je...

Heb je iets te vieren? Dan helpt ‘a matter of TASTE’ je graag bij de catering en de organisatie van het feest of het evenement, zowel zakelijk als privé. In Amsterdam zie je de vrachtautootjes van Taste al veel rondrijden, en steeds vaker ook in...

Telemarketing is voor veel bedrijven interessant, maar er zijn ook vooroordelen. Je wilt geen ongeïnteresseerde en slechte geïnformeerde studenten namens je bedrijf laten bellen. Convins pakt dat beter aan: met vaste krachten, die goed voorbereid en gericht bellen. Ze helpen salesteams aan écht waardevolle afspraken...

Online marktonderzoek is snel en eenvoudig, maar hoe zorg je ervoor dat respondenten uitgebreid hun mening geven én motiveren? Speciaal daarvoor ontwikkelde Ruigrok | Netpanel de onderzoeksmethode Tag-it. Daarmee kunnen deelnemers hun oordeel geven over advertenties, teksten, verpakkingen etc. door er digitale notities op te...

Begin 2014 ontwierp Headline een multifunctionele stand voor ZorgDomein. Daarmee stond het bedrijf op de Huisartsbeurs en de Vakbeurs Zorg & ICT, beide in de Jaarbeurs. Het ontwerp van de stand sloot naadloos aan op de huisstijl van ZorgDomein, evenals de videopresentatie die we produceerden. ZorgDomein...

De Vries Workforce Management biedt supermarkten een uniek systeem om hun personeel te plannen. In Nederland is De Vries marktleider, in de rest van Europa liggen nog volop kansen. Maar hoe vind je geïnteresseerde mensen tegen aanvaardbare kosten? Het antwoord: zorg dat ze jou vinden,...

Meerlanden is een van de meest innovatieve en duurzame afvalverwerkers van Nederland. De organisatie zamelt afval in voor negen gemeenten en 4000 bedrijven in de omgeving Schiphol, Bollenstreek en Zuid-Kennemerland. Om nog meer ondernemers te interesseren, maakte Headline een korte animatie voor Meerlanden waarin de...

Headline maakte twee korte radiocommercials voor Business News Radio die de voordelen van Perceptive software laten zien. In het verlengde hiervan ontwierpen we een banner voor de site van het Financieele Dagblad. De campagne loopt in het voorjaar van 2014. Perceptive software levert systemen waarmee bedrijven...

Headline ontwikkelde een compleet nieuwe huisstijl voor energiebeurs APX, dat begin 2013 verder ging zonder Endex. Centraal staan twee gekleurde lijnen, die elkaar in het logo kruisen; zoals vraag en aanbod elkaar op de beurs treffen. De (in theorie) oneindige lijnen zijn zeer goed toepasbaar...

APX-ENDEX, een grote speler op de Europese energiemarkt, maakte in juni 2012 deel uit van de Nederlandse delegatie op de World Gas Conference in Kuala Lumpur. Headline verzorgde de inrichting van de stand, waarvan deze video deel uitmaakt. Een aantal steekwoorden en sfeerbeelden geven een...

Call Now Button