fbpx

Archief

Stel: je hebt een Bijenkorf Card en je ontvangt een filmpje van het warenhuis op je mobiel. En het eerste wat je ziet is iemand die Bijenkorf Card vasthoudt met jouw naam erop! Je naam komt vervolgens op allerlei plekken in de video terug: als...

De Vries WFM is in Nederland marktleider in software, waarmee supermarkten en andere retailers hun personeelsplanning optimaliseren. Medio 2015 maakte Headline voor De Vries een uitgebreide content campagne om internationaal leads te werven. We verzorgden de online strategie, concept, vormgeving en teksten.   Korte animaties op sociale...

Koningsdag en het WK voetbal in Brazilië zijn uitstekende promotiemomenten voor Sourz Orange en de andere Sourz-shooters van Maxxium. Headline bedacht een aantal gadgets om de verkoop in retail en horeca  te stimuleren. Ook ontwikkelden we de twee bijbehorende campagnes in de nieuwe, internationale huisstijl van Sourz. Speciaal...

Retailers kunnen beter én goedkoper werken, als ze hun personeel slim inplannen. Dat is het specialisme van De Vries WFM. Hun klanten besparen tot 10% op hun loonkosten, terwijl ze hun winkelperformance verbeteren. De Vries en heeft Europese ambities en vroeg Headline om de website...

Personeel plannen in de retail kan een stuk slimmer, zegt De Vries WFM. Dankzij hun Workforce management systeem besparen klanten van De Vries tot 10% op hun loonkosten, terwijl ze hun winkelperformance verbeteren. Maar hoe werkt het systeem precies? Om dat uit te leggen, produceerde...

Headline verzorgt de introductiecampagne van Sourz Orange, de shooter voor iedereen die van oranje houdt. De campagne startte rond Koninginnedag. In de retail kreeg Sourz Orange een kroontje op in de vorm van een shotglas en promotieteams gingen met ‘I love Orange’ de horeca in....

Call Now Button