Headline_het_reclamebureau_van_Amsterdam_Wat_doen_We_2
Headline_het_reclamebureau_van_Amsterdam_Wat_doen_We_4
Headline_het_reclamebureau_van_Amsterdam_Wat_doen_We_5
Headline_het_reclamebureau_van_Amsterdam_Wat_doen_We_7

HET GAAT OM DE INHOUD

 

Niks mis met reclame als het om merkbekendheid gaat. Maar hoe zorgt u ervoor dat klanten uw merk of bedrijf écht gaan waarderen en zelfs uit eigen beweging opzoeken? Door relevante én creatieve content met ze te delen.

Dat kan van alles zijn, van interessante informatie over uw vakgebied tot leuke Facebook-posts om te delen met vrienden. Vaak gaat het om een combinatie van ‘nice to know’ en ‘need to know’: de twee pijlers van content marketing.

Niets te melden?

Dat dacht u maar! Ieder bedrijf heeft een identiteit, of u nu een hip cosmeticamerk bent of een degelijke keten van ijzerwarenwinkels. Als u die identiteit helder in beeld hebt, is niet moeilijk om content te vinden die daarop aansluit. Stel dat u een krant zou uitgeven die uw (potentiële) klanten écht op prijs zouden stellen, wat zou daar dan zoal instaan?

Deel die expertise

Ieder bedrijf heeft vakkennis. Expertise waarop klanten zitten te wachten, of het nu consumenten of inkopers van een bedrijf zijn. Als B2B-leverancier kunt u er zelfs zeker van zijn dat uw doelgroep geïnteresseerd is in uw vakkennis. Zó geïnteresseerd, dat men vaak bereid is om contactgegevens af te staan in ruil voor een whitepaper of een webinar.

Kies het juiste moment

Goed, u wilt content gaan delen. Wat gaat u dan precies vertellen en aan wie? In welke vorm en via welke kanalen? Het hangt allemaal samen met de verschillende fases in de customer journey waarin uw (potentiële) klanten zich bevinden.

 

Deze video doet het haarfijn uit de doeken. En wie het hele verhaal boven zijn bed wil hangen, kan gratis de poster bij ons bestellen.

Customer journey

De ene prospect is de andere niet. De een is zich nog aan het oriënteren, de ander staat op het punt om klant bij u te worden. Hun behoefte aan informatie is heel verschillend, dus de content die u deelt moet dat ook zijn. En dat heeft gevolgen voor de vorm en de kanalen die u voor de content gebruikt.

Naam*

E-mailadres*

Telefoon*

Onderwerp

Bericht*

ArneKooke

Leuk? Geïnteresseerd? Wilt u ook uw zakelijke doelgroep effectief bereiken? Of heeft u gewoon een vraag? Neem geheel vrijblijvend contact op met ons. U kunt daarvoor het formulier hieronder gebruiken, maar een beller is sneller.

T +31 (0)20 572 1 328
E arne@headline.nl

Meer weten? Neem contact met ons op.