fbpx

Archief

Bekijk hier een bonte verzameling van animaties die we onlangs gemaakt hebben. Weet u dat zes op de tien managers liever naar een animatie kijken dan documentatie doornemen? Daarover gaat de Headline-commercial die onlangs op BNR te horen was.   http://het-reclamebureau-van-amsterdam.nl/wp-content/uploads/2014/12/Headline-Filmpjes-Kijken-dec2014-BNR32.mp3   Meer weten over animaties? Neem dan contact...

Tot juni 2014 liep een grote campagne van Headline voor Amref Flying Doctors: via publieksbladen, social media, pre-rolls op YouTube, banners, radio en pr-activiteiten. De campagne laat zien wat Amref, met steun van de Nationale Postcode Loterij, doet om meisjesbesnijdenis in Afrika tegen te gaan. Amref...

Headline maakte twee korte radiocommercials voor Business News Radio die de voordelen van Perceptive software laten zien. In het verlengde hiervan ontwierpen we een banner voor de site van het Financieele Dagblad. De campagne loopt in het voorjaar van 2014. Perceptive software levert systemen waarmee bedrijven...

Veel bedrijven genereren ‘leads’. Ze adverteren bijvoorbeeld met banners, waarop mensen klikken die hun gegevens achterlaten. En veel bedrijven reageren vervolgens te laat. Na 24 uur heeft zo’n lead namelijk 60 maal minder kans op conversie dan binnen één uur. Terwijl het zo simpel is:...

Call Now Button