fbpx

Archief

Leads genereren kost geld en moeite, of je nu op Google adverteert of huis-aan-huis foldert. Zonde dus om vervolgens niet op tijd te reageren als een ‘hot lead’ om meer informatie vraagt. Toch gebeurt dat in maar liefst 40% van de gevallen, vooral in grote...

Marketing automation stelt grote bedrijven in staat om hun klanten persoonlijk te benaderen. Kortom: om de juiste persoon de juiste boodschap te sturen, op het juiste moment en via het juiste kanaal. Ook MMIT levert een Marketing Automation-oplossing, gebaseerd op hun sterke punt: dataverzameling. Headline maakte...

Met 2Lead kunnen bedrijven razendsnel leads opvolgen, bijvoorbeeld klanten die online meer informatie opvragen. Het hoofdkantoor kan deze leads snel doorspelen naar het juiste verkoopkanaal, samen met nuttige informatie over de klant. Om uit te leggen hoe het precies werkt, maakte Headline deze animatie. In...

We zeggen het nog maar eens: veel bedrijven genereren wel leads, maar volgen die niet tijdig op. Vooral online valt er veel te winnen: mensen die aangeven dat ze meer informatie willen, verwachten binnen een paar minuten te worden gebeld. Maar: 24% van de bedrijven...

Veel bedrijven genereren ‘leads’. Ze adverteren bijvoorbeeld met banners, waarop mensen klikken die hun gegevens achterlaten. En veel bedrijven reageren vervolgens te laat. Na 24 uur heeft zo’n lead namelijk 60 maal minder kans op conversie dan binnen één uur. Terwijl het zo simpel is:...

Call Now Button