fbpx

Archief

Tot juni 2014 liep een grote campagne van Headline voor Amref Flying Doctors: via publieksbladen, social media, pre-rolls op YouTube, banners, radio en pr-activiteiten. De campagne laat zien wat Amref, met steun van de Nationale Postcode Loterij, doet om meisjesbesnijdenis in Afrika tegen te gaan. Amref...

APX-ENDEX, een grote speler op de Europese energiemarkt, maakte in juni 2012 deel uit van de Nederlandse delegatie op de World Gas Conference in Kuala Lumpur. Headline verzorgde de inrichting van de stand, waarvan deze video deel uitmaakt. Een aantal steekwoorden en sfeerbeelden geven een...

Voor de tweede editie van het Bachfestival Dordrecht maakte Headline behalve de website een korte tv-commercial. Animatie, videobewerking en montage waren in handen van Joseph Girigorie en Robert-Jan Glas....

Sinds najaar 2011 filmt Headline seminars van Perceptive Software en interviews met klanten en medewerkers. De video’s worden op de website gebruikt en ondersteunen de ontwikkeling van de Perceptive Software community. Perceptive Software geeft bedrijven meer inzicht in en controle over de processen en gegevens die...

Russian Standard is marktleider in Rusland op het gebied van (premium) wodka. Aan Headline de vraag een feest te organiseren in Nederland om het merk te introduceren bij de door ons genodigde influencers en trendsetters. Honderd vips werden met speciale branded limo bussen naar het...

Call Now Button