Archief

Headline_Het_reclamebureau_van_Amsterdam_Atradius_Kredietverzekering_TH
Atradius

Last van wanbetalers? Met een kredietverzekering krijg je als ondernemer wél je geld. Maar welke vorm past het best bij je bedrijf? Dat kun je nu zelf bepalen via Kredietverzekering.nl. De site is een initiatief van Atradius, de wereldwijde specialist die in Nederland marktleider is....

Headline_Het_reclamebureau_van_Amsterdam_VSCD_Podium_Kunsten_TH
Infographic VSCD

Hoeveel mensen bezochten in 2014 de schouwburg, het theater of het concertgebouw? Waar gingen ze het meest naartoe: toneel, klassieke muziek of cabaret? Waar geven de Nederlandse cultuurtempels hun geld eigenlijk aan uit? En waar verdienen ze het meest aan? Je vindt alle antwoorden terug...

Headline_Het_reclamebureau_van_Amsterdam_Sourz_Actieswkenkingsday_TH
Sourz

Koningsdag en het WK voetbal in Brazilië zijn uitstekende promotiemomenten voor Sourz Orange en de andere Sourz-shooters van Maxxium. Headline bedacht een aantal gadgets om de verkoop in retail en horeca  te stimuleren. Ook ontwikkelden we de twee bijbehorende campagnes in de nieuwe, internationale huisstijl van Sourz. Speciaal...

Headline_Het_reclamebureau_van_Amsterdam_Atradius_Stopmeisjesbesnijdenis_TH
Amref Flying Doctors

Tot juni 2014 liep een grote campagne van Headline voor Amref Flying Doctors: via publieksbladen, social media, pre-rolls op YouTube, banners, radio en pr-activiteiten. De campagne laat zien wat Amref, met steun van de Nationale Postcode Loterij, doet om meisjesbesnijdenis in Afrika tegen te gaan. Amref...

Headline_Het_reclamebureau_van_Amsterdam_Newbase_Vakbladcampagne_TH
Newbase

De business software van Newbase zorgt voor lagere kosten, meer efficiency én tevreden klanten. Het is een voordelige oplossing in de cloud, die bovendien naadloos aansluit bij boekhoudprogramma’s als Twinfield. Veel accountants adviseren Newbase dan ook bij hun mkb-klanten. Om dat aan te moedigen, ontwierp Headline...

Headline_Het_reclamebureau_van_Amsterdam_DeVries_Contentmarketing_TH
De Vries WFM

De Vries Workforce Management biedt supermarkten een uniek systeem om hun personeel te plannen. In Nederland is De Vries marktleider, in de rest van Europa liggen nog volop kansen. Maar hoe vind je geïnteresseerde mensen tegen aanvaardbare kosten? Het antwoord: zorg dat ze jou vinden,...

Headline_Het_reclamebureau_van_Amsterdam_Perspectivesoftware_Radiospotsenbanners_TH
Perceptive software

Headline maakte twee korte radiocommercials voor Business News Radio die de voordelen van Perceptive software laten zien. In het verlengde hiervan ontwierpen we een banner voor de site van het Financieele Dagblad. De campagne loopt in het voorjaar van 2014. Perceptive software levert systemen waarmee bedrijven...

Headline_Het_reclamebureau_van_Amsterdam_2Lead_Whitepaper_TH
MMIT

We zeggen het nog maar eens: veel bedrijven genereren wel leads, maar volgen die niet tijdig op. Vooral online valt er veel te winnen: mensen die aangeven dat ze meer informatie willen, verwachten binnen een paar minuten te worden gebeld. Maar: 24% van de bedrijven...

Headline_Het_reclamebureau_van_Amsterdam_Sheraton_TH
Sheraton Amsterdam Airport

Voor het luxe Sheraton-hotel bij Schiphol produceerde Headline een aantal communicatiemiddelen. Verschillende posters (in de traverse van de luchthaven en in de lift van het hotel) wijzen zakelijke reizigers op de voordelen van het gloednieuwe conferentiecentrum, dat bij het hotel hoort. Een tweede serie uitingen verwijst...

Headline_Het_reclamebureau_van_Amsterdam_WSP_Corporatecampagne_TH
WSP Den Haag

Het Werkgeversservicepunt (WSP) Den Haag helpt werkgevers bij het vinden van lager en middelbaar opgeleid personeel. Het WSP werft, selecteert en begeleidt werkzoekenden die graag willen werken, maar het op eigen kracht nog niet redden. Eind 2012 koos het WSP Den Haag na een pitch voor...