Klanten over ons

Dus wij doen er verder het zwijgen toe.

Headline_het_reclamebureau_van_amsterdam_Amref_flying_doctors_Klanten

Amref Flying Doctors

“Een mooi concept. Ook de sponsor van het project, de Nationale Postcode Loterij, was heel positief over de inhoud en het effect van de campagne.”

Amy Greve, Communicatie & PR

Headline_het_reclamebureau_van_amsterdam_InfoSupport_Klanten

Info Support

“Headline doorziet ons product en onze markt snel, en dat heeft geresulteerd in een prima motion graphic voor KnowNow.”

Joop Snijder, product manager

Headline_het_reclamebureau_van_amsterdam_De_VRIES_WFM_Klanten

De Vries WFM

“Onze website, onze beursstand, animaties, whitepapers, content marketing in zes Europese landen – Headline verrast ons steeds met creatieve ideeën én met zeer hoge kwaliteit.”

Eric Schoonderwoerd, marketing manager

Headline_het_reclamebureau_van_amsterdam_Atlas_Editions_Klanten

Editions Atlas

“We werken graag samen met Headline. Ze begrijpen wat we willen en maken mooie folders die goed scoren.”
Emily Kaiser, junior marketing manager

Headline_het_reclamebureau_van_amsterdam_Sourz_Klanten

Maxxium

“Prima B2C-campagnes. Headline duikt midden in onze doelgroep en werkt alles uit: van video’s tot toiletspiegelstickers.”

Sanne van den Berg, Brand Manager

Headline_het_reclamebureau_van_amsterdam_APX-ENDEX_Klanten

APX-ENDEX

“Uitstekend werk, bovenop de briefing. Met copy waar ze ook in de UK hun bolhoed voor afnemen.”

Eric-Jan Hadderingh, directeur Communicatie APX-ENDEX

Headline_het_reclamebureau_van_amsterdam_Save_the_Children_Klanten

Save the Children

“De campagnes en acties die Headline voor ons maakt, sluiten goed aan bij het gevoel dat Save the Children wil uitstralen. Het werk is verzorgd én effectief: een actie als ‘Brei voor India’ leverde ruim 200.000 mutsjes op. Met zulke responscijfers kun je thuiskomen.”

Tirsa Hofstee, campagne coördinator Save the Children

Headline_het_reclamebureau_van_amsterdam_Yarden_Klanten

Yarden

“De afgelopen jaren heeft Headline mooie dingen voor Yarden gemaakt, zoals een nieuwe brochurelijn en een aantal goed doordachte jaarverslagen. In tekst en beeld zie je dat ze onze merkwaarden begrijpen.”

Gijs Pelser, marketing manager Yarden

Headline_het_reclamebureau_van_amsterdam_RMO_Klanten

Rijksmuseum van Oudheden

“Intelligente concepten, prachtig en zorgvuldig uitgewerkt. Headline denkt met ons mee en schakelt snel.”

Wim Weijland, directeur RMO

Headline_het_reclamebureau_van_amsterdam_Panorama_Klanten

Sanoma Media

“Goed idee van Headline om met Panorama en NetPanel een mannenpanel in het leven te roepen. Het bood ons de mogelijkheid de mening van de Nederlandse man te polsen over echte mannenzaken. De resultaten leverden grappige inzichten op, voer voor een aantal interessante en vermakelijke artikelen én publiciteit. Op meerdere fronten dus een vruchtbare samenwerking tussen communicatie-, onderzoeksbureau en mediamerk.”

Bryan Benninga, marketing manager Sanoma Media

Headline_het_reclamebureau_van_amsterdam_Balina_Klanten

Balina Communicatie en Management

“Ik denk het zelf altijd het beste te weten voor mijn opdrachtgevers. Uitzondering daarop is alles wat ik samen met Headline doe. Voor nog meer creativiteit, uitstekende copy en niet te evenaren kwaliteit in creatie, werk ik het liefst samen met Headline; of het nu gaat om campagnes, websites, social media of printmedia. Gewoon het beste bureau; ik ben wel eens jaloers op ze!”

Birre Yazar-Walvis, Balina Communicatie en Management

Headline_het_reclamebureau_van_amsterdam_Perceptive_Software_Klanten

Perceptive Software

“Vertrouwen op Headline, is vertrouwen op een bureau dat zijn vak verstaat, een business partner die aan een half woord genoeg heeft. Kennis van zaken, flexibel en resulterend in videocontent die leads genereert. Bij je zakelijke partner wil je er niet alleen op kunnen vertrouwen dat het goed komt, maar dat het perfect wordt. Zo’n partner is Headline!”

Caroline de Greef, Field Marketing Directeur NEMEA, Perceptive Software

Headline_het_reclamebureau_van_amsterdam_Fonds_voor_cultuur_participatie_Klanten

Fonds voor Cultuur Participatie

“Een full-service bureau met creatieve ideeën! Ze begrijpen onze uitdagingen en vertalen die in strategie en uitwerking van hele mooie middelen.”

Noah van Klaveren, communicatie adviseur Fonds voor Cultuurparticipatie

Headline_het_reclamebureau_van_amsterdam_Tancredo_Klanten

Tancredo

“Ik wilde een website waarmee ik me echt kan onderscheiden in mijn branche. En die heeft Headline voor me gemaakt, met meteen een prachtige nieuwe huisstijl erbij. Ik krijg echt veel positieve reacties van mijn klanten.”

Ad van Gageldonk, directeur Tancredo

Headline_het_reclamebureau_van_amsterdam_Bach_Festival_Klanten

Bachfestival Dordrecht

“De website die Headline heeft ontworpen is mooi en heel praktisch: de ticketreservering is verbeterd en social media zijn geïntegreerd. Onze bezoekers, vrijwilligers en sponsoren zijn zeer tevreden.”

Kristien Jansen, zakelijk leider Stichting Bachfestival Dordrecht

Headline_het_reclamebureau_van_amsterdam_ArjoHuntleigh_Klanten

ArjoHuntleigh

“Graag breng ik langs deze weg mijn complimenten over. Resultaat overtreft mijn verwachtingen en vormt een goede basis voor toekomstige business!”

Jan van Megen RM, Country Manager

 

Headline_het_reclamebureau_van_amsterdam_Bristol_Klanten

Bristol

“Vol ideeën én ze begrijpen dat prijs ook belangrijk is.”

Bie Buelens, COO Bristol

Headline_het_reclamebureau_van_amsterdam_Jan_van_Scorel_Klanten

Maxima Hotels

“Andere ideeën dan het begaande pad, goede mensen om mee samen te werken, ik hou ervan als ze de nek uit durven te steken.”

Sjoerd Jonker, CEO Maxima Hotels

Headline_het_reclamebureau_van_amsterdam_MOA_Klanten

MOA

“Wij zijn officieel fan van Headline. Schitterend en onderscheidend werk tegen een hele scherpe prijs.”

Wim van Slooten, directeur MOA

Headline_het_reclamebureau_van_amsterdam_Kendall_Mason_Klanten

Kendall Mason

“Prima samenwerking met Headline: snel, flexibel, shared risk én goed in SEO.”

Maurik Donokarijo, directeur Kendall Mason

Headline_het_reclamebureau_van_amsterdam_Newbase_Klanten

Newbase

“Headline denkt mee en doet! En ze snappen dat niet alles voor de hoofdprijs kan.”

Harold Timmer, directeur Newbase

Headline_het_reclamebureau_van_amsterdam_Hier_en_Hierna_Klanten

Hier en Hierna

“Headline weet mijn markt­initiatieven perfect in woord en beeld te vertalen. Het is heel prettig samenwerken met vormgevers en tekstschrijvers die hun vak verstaan én mij en mijn opdrachtgevers begrijpen.”

Hester Hobbelink, oprichtster Hier en Hierna; Bureau Live Muziek

Headline_het_reclamebureau_van_amsterdam_Congreskrant_Klanten

Congreskrant.nl

“De samenwerking met vormgever Ed Franken verliep prima, snel en zonder enige ruis op de lijn. Hij snapte goed welke speelruimte er was en wist het maximale eruit te halen. Het greep mooi in elkaar: samen hebben we de congreskrant van Yacht naar een hoger plan getild.”

Roy van de Graaf, projectredacteur Congreskrant.nl

Headline_het_reclamebureau_van_amsterdam_Schiphol_Telemetics_Klanten

Schiphol Telematics

“Perfect geregeld, zeer origineel van opzet. Door iedereen bestempeld als groot succes!”

Edwin Meijer, Manager Finance Control & Information Management Schiphol Telematics